ЛітМузей запрошує поговорити про музеї


Дата публикации: 13 Июль 2016
stockholm-museum-logo

Харківський літературний музей 13 липня о 15.00 запрошує на лекцію Дарії Агапової «Музей у просторі освіти: інтерактивність, культура участі й культурна навігація», що відбудеться в рамках проекту «Культ чи культура: розвиток учасницьких практик у музеї».

 

На лекції йтиметься про те, як, чому й у яких напрямках музеї сьогодні переглядають свою освітню роль, про глобальні виклики системі освіти та пошук відповідей на них, про нові вміння та навички ХХІ століття, про те, як жорстке маркетингове таргетування аудиторії поступається місцем стратегії вибудовування «мільйону діалогів», і про те, як програми в дусі культури участі допомагають музеям розширяти свій інтелектуальний вплив. Під час лекції буде розглянуто декілька конкретних прикладів із практики американських і
європейських музеїв.

Лекція розрахована як на музейних працівників, особливо освітян, так і на викладачів, які працюють з дітьми різного віку.

 

Дарія Агапова – експертка Центру розвитку музейної справи, кураторка щорічного фестивалю «Дитячі дні в Петербурзі» та Всеросійського професійного форуму, який відбувається в його рамках. Авторка й кураторка інтерактивних виставок та ігрових дитячих програм, керівничка низки освітніх семінарів, співорганізаторка російсько-американського культурного обміну «Музей участі», здійсненого CEC ArtsLink та Центром розвитку музейної справи в рамках освітнього проекту Peer-to-Peer, 2015, редакторка-упорядниця виданої в рамках
цього проекту збірки «Культура участі: музей як простір діалогу і співробітництва».

 

Проект «Культ чи культура: розвиток учасницьких практик у музеї» – тренінгова програма для музейних працівників Харкова та Запоріжжя (червень-листопад 2016) організовано Українським центром розвитку музейної справи (Київ) у рамках програми «ProMuseum» та Харківським літературним музеєм за підтримки Goethe-Institut в Україні.

 

ЛітМузей: вул. Багалія, 6 (колишня вул. Фрунзе, 6).
Вхід вільний.

Так же на KharkovInform: