Арт-кіно: 3 примірники фестивальних фільмів на наступний уікенд


Дата публикации: 24 февраля 2020

Здається, що тільки но був Берлінале 19-го року, аж тут вже зробили твій лист, що подивитись цього сезону, нового 20-го. А поки вони там усі дивляться майбутні прем’єри, тримай найближчий план на уікенд серед стрічок арт-кіно у клубі Magnolia. Це будуть видатні фестивальні фільми 2019-го року, що були учасниками в 2019-му Берлінале, Канн, Санденс і висувались своїми країнами-виробниками на Оскар.

 

«СОБАКИ НЕ НОСЯТЬ ШТАНІВ» (Dogs Don’t Wear Pants) 

 28 лютого 19:00 

Режисер Юкка-Пекка Валкеапяя. Фінляндія/Латвія, 2019, 105 хв., драма.

Декілька років тому Юха втратив свою дружину і все ще переживає біль та неспроможність до людської комунікації. Зустріч з домінанткою Моною змінює кардинально все в його житті. Візуально вражаюча історія провокує як сміх, так і роздуми про таємничі способи подолання життєвих ударів. Фінський режисер знайомить глядача з темними глибинами людської натури, які можна подолати гумором, любов’ю та солодким болем буття.

«МОНОС» (Monos)

29 лютого 18:00 

Режисер: Алехандро Ландес. Колумбія/Аргентина/Нідерланди/Уругвай/Німеччина/Данія/Швеція, 2019, 102 хв., трилер/драма.
Восьмеро безпритульних підлітків, кожен із позивним, створюють озброєне угрупування на віддаленій горі. Їх підсвідомо тягне до гедонізму та жорстокості. Посланець передає повідомлення від Організації: вони мають піклуватися про корову Шакірою та викрадену американку Доктору. Все руйнується, коли до угруповання приходить смерть. Тепер компанія змушена перебратися вглиб джунглів.
Фільм Алехандро Ландеса заворожує естетикою кадру та звуку, які діють неначе кінематографічний інфаркт. «Монос» – це новий голос у кіно, екстраординарний і шокуючий, від якого неможливо відвести погляд.

 

«А ПОТІМ МИ ТАНЦЮВАЛИ» (And Then We Danced)

1 березня 18:00 

Режисер: Леван Акін. Грузія/Швеція, 2019, 105 хв., драма/романтика.
Мераб з дитинства тренується в Національному грузинському ансамблі танців разом зі своєю партнеркою з танців Мері. Його світ раптово перевертається з ніг на голову, коли в трупі з’являється харизматичний та безтурботний Іраклій і стає його найсильнішим суперником і об’єктом захоплення. Мераб розуміє, що готовий вирватися зі свого консервативного оточення і ризикнути всім.
Леван Акін зняв фільм, що балансує на межі грузинських традицій та важливості питання свободи. Грузинський танець став ідеальним полем, в якому традиційність, маскулінність, жорсткість та формалізованість переростають у чуттєвість, сексуальність та пристрасть.
 

 

 

Так же на KharkovInform: