Фантазії Christofle


Дата публикации: 7 января 2020

Аби доторкнутися до шедеврів мистецтва, ми відвідуємо експозиції Лувра, музею Ван Гога у Амстердамі, картинної галереї Академії у Відні. Та як багато серед нашого оточення вишуканих атрибутів, історичну цінність яких було знівельовано до звичайних аксесуарів. Декілька століть тому Шарль Крістофль розробив свій перший твір, який дав поштовх для створення родинної мануфактури, яка надалі стала однією із найпопулярніших виробників елітного посуду в усьому світі.

Сьогодні бренд Christofle обирають для сервування столів великих дипломатичних заходів, його оцінюють у якості реліквій поколінь, а цінність самого бренду перевершує час, що додає відчуття шарму та магії його власникам. Неважливо, чи завітає до вас величний знатний амбасадор або ж улюблена бабуся, тренд Christofle — це знак поваги до вашого гостя.

Сучасні технології дозволяють створювати складні речі досить легким шляхом, та попри все, надати посуду вишуканості може лише людина, адже тільки вона здатна відчути усі тонкощі матеріалу. Для перших сервізів використовувалися сплави із нікелю, міді та цинку. Зрошені іонами срібла, горнятка та тарілки мали не тільки аристократичний вигляд, але й зберігалися набагато довше, незважаючи на умови їх утримання. Використання натурального дерева значно поширило можливості симбіозу форм та деталей, що дозволяє додати аксесуарів для столу до будь-якого дизайну — чи то хай-тек, або ж вічна класика — товари від бренду Christofle стануть ідеальним завершенням стилю вашого будинку.

За роки свого розвитку бренд Christofle мав багато шанувальників, серед яких були Наполеон ІІІ, ерц-герцог Максиміліан, аристократи Європи та Америки. Сплинув час, та рука ще одного генія доторкнулася до виробництва ескізів під брендом Christofle — Карл Лагерфельд створює унікальну колекцію у стилі ар-деко. У сучасної експозиції Christofle різні призначення: посуд для малечі, аксесуари для бару, вітальні, обідні, прикраси з діамантами. Ідеї багатьох колекцій належать відомим дизайнерам, навіть зіркам кіно та митцям зі світовими іменами, творчій еліті.

Відоме срібне яйце Mood в класичному варіанті перетворилося на яскраво-жовтий футляр із зображенням людей в лімітованій колекції від Фарелла Уільямса та шеф-кухаря Жана Імбера. Тоді ж було створено ще й десертний варіант для чаю та кави. Зірки великої сцени Хлоі Кардашьян та Кріс Дженнер також мають у своїй колекції декілька варіантів сервізів Mood, а українська телеведуча, майстриня оригінального стилю Катерина Осадча хизувалася минулого року модним поповненням на своїй кухні. Попри регулярні оновлення колекцій, поєднання класики зі свіжими мотивами бренд Christofle створює епатажні колекції та цим привертає до себе увагу.

Колаборація нідерландського дизайнера Марселя Вандерса та бренду Christofle змусила затамувати подих усіх естетів та цінителів вишуканого стилю. Адже спеціальна колекція Jardin d`Eden виготовлена за технологіями контурного гравіювання — це атмосфера насолоди та райського місця на землі, де природні нотки додають яскравих фарб до фантазій про спокій та гармонію.

Візерунки на чашках та тарілках перегукуються з мотивами дитинства, світлими та безтурботними днями, що загубилися у постійній метушні міста. Якщо ви обираєте сервіз для весілля чи іншого великого свята, то продукція Jardin d`Eden — те, що стане вірним помічником та залишить неймовірні емоції від краси та естетичної насолоди.

Якщо ж ви мрієте про ідеальний подарунок або цікаву інтер’єрну забаганку, то зверніть увагу на колекцію обідніх сервізів Malmaison. Унікальна методика нанесення контурних зображень листя та квіткових бутонів пробуджує бажання доторкнутися до малюнку, розглядаючи його, індивідуальний футляр, ніби таємниця, яку хочеться розгадати.

Разом з Christofle Ви знайдете багато різних варіантів оформлення столу до будь-якого свята: Різдво, Новий рік, День народження – дизайнери створили безліч умов, щоб Ваш святковий день залишався особливим. Посуд, елементи декору, композицію відтінків ви зможете обирати до вашого смаку самостійно, аби повністю відобразити свої почуття. Затишний вечір ідеально доповнює колекція MOOD NOMADE.

Для відпочинку на природі з друзями у великій компанії можна обрати колекцію для аперитивів MOOD PARTY: різноманіття сиру, соусів, горіхів та фруктів. Срібна таця охоплює стильні тарілочки із дерева та ліможського фарфору. Заможна колекція аксесуарів для бару створить особливу атмосферу під час особливого побачення на узбережжі або ж голосної вечірки на яхті. Срібні охолоджувачі для напоїв дозволять смакувати вино довше.

Родзинкою ідеального вечора можуть стати графічні склянки декількох кольорів. Витончена культура алкоголю більше не здається пафосною, адже це водночас ще і привід насолодитися неймовірним дизайном колекції GRAPHIK, а також тематична знахідка для вечірок та легких зустрічей.

Якщо згадувати про сімейні традиції, то не варто забувати про найменших членів родини — діточок. Спеціально для них були створені мініатюрні сервізи, маленькі чашечки, підставки для яєць — все зі срібла. Індивідуальний тандем ложечки та виделочки CHARLIE BEAR виконає забаганки будь-якого малюка, і навіть несмачна каша стане смачною, бо її цікавіше їсти з ведмедиком Чарлі. Круглі ручки чудово вміщуватимуться у малесеньких долоньках, до того ж спеціальна технологія робить їх максимально безпечними, а загальна довжина 13 см — компактними. Це відмінний подарунок на хрещення або перший День народження вашої дитини. Якщо зробити унікальне гравіювання, такий дарунок збереже за собою назву родинної реліквії.

Сьогодні бренд Christofle відновлює класичний метод виготовлення посуду, застосовуючи при цьому сучасні технології. Вдосконалений дизайн, стильні та оригінальні колекції дозволяють впізнавати французьку марку серед інших брендів. У чому секрет свіжих ідей? Відповідь проста — все прекрасне, що нас оточує, є джерелом натхнення для творців обіднього срібла Christofle.

Так же на KharkovInform: